søndag den 11. januar 2009

Hjerte i ventes forside



Forsiden til Hjerte i vente er lavet af Nete Banke fra Imperiet, og jeg synes, at den er blevet rigtig flot. Det håber jeg selvfølgelig også at mine læsere synes! Det er jo trods alt forsiden (sammen med titlen og bagsiden), der skal få jer til at læse bogen. Så det håber jeg, at den gør! Jeg synes i hvert fald selv, at den samler bogens stemninger på en rigtig fin måde.
Noget af det rigtig sjove ved at få en bog udgivet er at se, hvordan forsidelayouteren synes, at forsiden skal være. Heldigvis passer den rigtig godt til, hvad jeg havde forestillet mig. Pigen ligner fx Gry (bogens hovedperson) rigtig meget - i hvert fald i forhold til, hvordan jeg havde tænkt mig, at hun så ud, mens jeg skrev bogen.


1 kommentar:

  1. Kære Camilla
    Det er aldrig for sent med et tillykke
    Så tillykke

    Manfred

    SvarSlet