søndag den 17. maj 2009

Anmeldelse af Hjerte i vente

Jeg har fået en mail med en anmeldelse fra Pernille på 16 år, der har læst Hjerte i vente:

"En supergod bog, om en pige med et meget stort problem; hendes lillesøster har hjertefejl. Fedt at det ikke (som alle andre) kun handler om kærlighed, men stadig at kærligheden er der. Jeg elsker "den gule" og "Vente" som du beskriver som personer. Jeg har aldrig haft så svært ved at lægge en bog fra mig (måske lige bortset fra Harry Potter), og nød at læse den til sidste side. Dog syntes jeg problemerne med billedskolelæreren (det faktum at hun er kærester med ham) bliver "glemt" lidt, og du fejer meget let over det. For ville det ikke være sværere normalt? Men skidegod bog, der var enormt velskrevet."

Det er simpelthen så fedt at få mails fra jer unge, når I har læst bogen. For det er jo jer, jeg har skrevet bogen til! Så det er rigtig spændende at høre, hvad I synes. Og det er selvfølgelig rigtig fedt at høre, at Hjerte i vente er svær at lægge fra sig, og at Den Gule og Vente er spændende at læse om! Og det er faktisk også spændende at høre, hvad I synes, kunne være anderledes. Hvis jeg en dag skriver en fortsættelse, så kan jeg jo tænke på jeres forslag i den.

Hvis du har læst Hjerte i vente er du også meget velkommen til at skrive din mening om bogen til mig! Jeg vil meget gerne læse det. Skriv til mig her eller via min hjemmeside:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar