fredag den 28. august 2009

Præsentation af Så fandens forelsket på Albetslund Bibliotek

3. september 2009 præsenterer jeg Så fandens forelsket på Albertslund Bibliotek! Der vil være reception i forbindelse med præsentationen, og alle er velkomne.

Albertslund Bibliotek skriver på deres blog:
Torsdag d. 3. september er du velkommen til at deltage i Camilla Wandahls præsentation af hendes nyeste Albertslundroman:

Så fandens forelsket

Camilla vil naturligvis selv være til stede, og der vil blive budt på både vådt og tørt. Jeg ved ikke, om du har læst hendes første roman Hjerte i vente? Kunne du li' den, vil du bare være vild med Så fandens forelsket.
Også denne handler om den første kærlighed. Denne gang havner hovedpersonen i en værre kattepine, for hun er ikke alene om at være forelsket i den nye dreng, Emil - også bedsteveninden Asta falder for ham!
Læs Albertslund Biblioteks børneblog her.

Vestegnen har i øvrigt anmeldt Så fandens forelsket de skriver blandt andet: "- Der må da komme en toer, den slutter jo helt åbent, konstaterer den 13-årige, der anmelder bogen. Hun slugte den over to aftener og syntes den var god. Med teenagebegrundelsen: "Fordi det også kunne ske for mig"". (26./8.-09)
Og det er lige præcis et af mine mål, når jeg skriver ungdomsbøger! Jeg vil gerne skrive dét, der lige præcis kunne ske for de unge. Om der kommer en toer, må tiden vise. Jeg ved godt, hvad der videre hænder Maja og Emil, men om det bliver til en bog er endnu uvist. For lige nu skriver jeg på en børnegyserbog!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar