lørdag den 1. januar 2011

Konkurrence! Veninder for altid 5??

Okay, her kommer en lille hemmelighed: Jeg har fået enormt meget lyst til at skrive en Veninder for altid 5 efter at jeg skrev bogen om Tammy færdig (den synes jeg, I skal glæde jer til, jeg selv ville i hvert fald enormt gerne møde Tammy i virkeligheden:-)).

Jeg er ikke helt sikker på, hvad der skulle ske i bogen, hvis jeg skrev en Veninder for altid 5, men den skulle i hvert fald staidg handle om de fire veninder og deres venskab nu hvor de er kommet op i 6. klasse. Hvis du har nogen gode idéer, eller savnede noget i de første tre bøger, som så kan nå at komme med i femmeren (som jeg altså ikke er gået i gang med endnu, så jeg vil ikke LOVE noget med sikkerhed, sorry).

Konkurrence!
Har du nogen gode idéer til, hvad der kunne ske? Den bedste/sjoveste/mest opfindsomme idé vinder et eksemplar af Tammy, der udkommer 11. februar 2011 (men det er altså ikke sikkert, din idé kommer med i bogen, det kommer an på, om det passer ind når jeg går i gang med at skrive, til gengæld vinder du måske Tammy-bogen!).
Jeg skal senest have din idé d. 1. marts 2011 som en e-mail til: Camilla.wandahl @ gmail.com
Husk at skrive navn, alder og adresse så jeg kan sende dig bogen, hvis du vinder:-) Jeg skriver også en lille hilsen til dig i bogen.

Hvad sker der, når du sender din idé ind?
Det der sker, når du sender en idé ind er, at jeg læser den og printer den ud og lægger den sammen med de andre idéer jeg har fået til konkurrencen.
1. marts vælger jeg så den idé, som jeg synes skal vinde. Den idé vinder Tammy-bogen, men det er ikke sikkert, at den kommer med i Veninder for altid 5.

Når jeg så går i gang med at skrive Veninder for altid 5, så tænker jeg på alle de idéer jeg har fået, og så kommer nogen af dem måske med i handlingen.

Et sted i bogen Veninder for altid 5 kommer der til at stå "Tak til Tine, Sofie, Solvej, Lise (osv) for at sende gode idéer ind til Veninder for altid 5. Jeg er meget glad for alle idéerne, selvom der ikke blev plads til dem alle sammen i Veninder for altid 5".

Hvis du ikke vil have, at jeg nævner dit fornavn, kan jeg godt lade være, men så skal du skrive det til mig, så jeg ved det.
Det er faktisk også sådan, at der er flere, der allerede har sendt næsten de samme idéer ind skrevet på forskellig måde. Så derfor kan ens idé godt være med, men på en anden måde, end man selv foreslog den.
Præmien er som sagt Tammy-bogen. Man får ikke nogen penge, hvis ens idé bliver brugt, og det er stadig mig, som skal skrive hele bogen.


Nyhedsbrev om Veninder for altid
Husk at du kan få alle nyhederne om Veninder for altid-serien ved at sende en e-mail til Veninderforaltid@gmail.com og skrive "Jeg vil gerne tilmeldes nyhedsbrevet" i mailen:-) Det er selvfølgelig gratis, og du kan altid melde dig fra igen, hvis du ikke længere vil have nyheder.

3 kommentarer:

  1. Nu er konkurrencen afsluttet og vinderne fundet. Du er selvfølgelig stadig velkommen til at komme med idéer, ris og ros til serien.
    Du kan tilmelde dig seriens nyhedsbrev ved at sende en e-mail til veninderforaltid@gmail.com ! Så får du alt om, hvad Veninder for altid 5 kommer til at handle om.

    SvarSlet
  2. hej. jeg ved ikke om du er færdig med at skrive veninder for altid 5, men vis du ikke er har jeg et råd til dig. jeg syntes personligt at tammy skal blive kærester med jesper, for det lyder til at de passer godt sammen.

    håber du kan bruge rådet vis du ikke kan er det okay. knus miiig

    SvarSlet
  3. Hej Miig
    Tak for din kommentar med dit forslag!
    Jeg er ikke helt færdig med Veninder for altid 5 (men næsten).
    Men du (og andre) er stadig velkomne til at komme med idéer til serien:-)

    Vh Camilla

    SvarSlet