tirsdag den 25. oktober 2011

Nyt om Veninder for altid 6 - Hunde-ballade

Efter planen udkommer Veninder for altid 6 til foråret 2012! Her er en lille afsløring af bogens handling:

Veninder for altid 6 - Hunde-ballade har Tammy og Ane i hovedrollerne. De to piger skiftes til at fortælle om, hvad de oplever sammen  med veninderne.

Bogen kommer til at hedde Hunde-ballade, fordi den også handler meget om Tammys mormor og morfars hund, Flicka.

Så det er en bog om veninder, familie, forelskelse og hunde!

Følg med på bloggen - Jeg lægger et lille afsnit fra bogen op snart.


Nyhedsbrev om Veninder for altid
Husk at du kan få alle nyhederne om Veninder for altid-serien ved at sende en e-mail til Veninderforaltid@gmail.com og skrive "Jeg vil gerne tilmeldes nyhedsbrevet" i mailen:-) Det er selvfølgelig gratis, og du kan altid melde dig fra igen, hvis du ikke længere vil have nyheder.

8 kommentarer:

  1. Glæder mig helt vild!! \3

    SvarSlet
  2. Hej Nini. Nu er der heller ikke så længe til:-) Til april håber jeg bogen udkommer:-)

    SvarSlet
  3. håber bogen snart kommer ud elsker veninder for altid bøgerne

    SvarSlet
  4. håber den bliver som de andre fem de er verdens bedste bøger

    SvarSlet
  5. Lyder som en rigtig god bog glæder mig helt vild til den kommer ud og til at læse den. PS: Har alle de andre bøger.

    SvarSlet
  6. Jeg er glad for at høre, at du glæder dig til at læse bog 6, og at du synes, de andre er rigtig gode:)

    SvarSlet