søndag den 3. februar 2013

Læs Veninder for altid på iBooks

Har du en iPad? Så kan du læse Veninder for altid på iBooks.
Du kan hente et gratis eksempel (en smagsprøve) ned på din iPad fra alle bøgerne. Det er de 2-3 første kapitler. Den funktion bruger jeg rigtig meget til at se, om en bog er noget for mig, inden jeg evt. køber den.
Man kan købe alle syv bøger i serien derinde for 79 kr. stykket (det er jo lidt billigere end i butikkerne, hvor de koster 129 kr.)

Man kan i øvrigt også købe min ungdoms-novelle "Søster" på iBooks for 8 kr. Den handler om to teenagesøstre. Men den er nok mest for dig der er fra 13-14 år og opefter. Du kan hente en smagsprøve på bogen "Begyndelser", som novellen er trykt i, hvor du kan læse de første par sider af min novelle gratis, hvis du bare vil smuglæse lidt for at se, hvad den handler om. Hele den bog kan købes for 59 kr., men så får du også noveller fra mange forskellige forfattere.

Mine andre bøger er ikke på iBooks endnu, men måske kommer de det på et tidspunkt:)

God læselyst!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar