tirsdag den 16. april 2013

Camilla Wandahls kommende bøger

Jeg har lidt forskellige bøger på vej, og jeg tænkte, at jeg ville samle titlerne her, så I kan se, hvornår de forskellige bøger udkommer (det bliver jeg nemlig sommetider spurgt om).
Men jeg vil lige huske jer på, at der kan ske mange ting under redigering, tegning, tryk mm. som forsinker en udgivelse, så jeg kan ikke love at bogen udkommer der, men jeg håber det:)

Foreløbigt ser det altså sådan ud:

Søstre på De Syv Have 3. Den Røde Slange udkommer efter planen 17. maj 2013.
ASK KONGE TABER (ungdomsroman) udkommer efter planen 6. september 2013.
Søstre på De Syv Have 4. Den Kolde Nøgle udkommer efter planen oktober 2013.
Havets Tåre (paranormale romance fra 11 år) udkommer efter planen november 2013.
Søstre på De Syv Have 5 udkommer efter planen februar 2014
Søstre på De Syv Have 6 udkommer efter planen juni 2014

Jeg glæder mig:)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar