lørdag den 22. marts 2014

Nu som poertry slammer

Foto: Kirsten Frandsen
I går debuterede jeg som Poetry Slammer på den åbne scene i CopenOpen i Huset-Kbh. Det var sjovt!

Hvis du ikke ved, hvad poetry slam er, kan jeg fortælle, at det er spoken words - dvs. man fortæller/digter/læser højt i max 3 minutter og 10 sekunder. Bagefter giver publikum points (dvs. det er en konkurrence).
Jeg havde taget en gammel tekst med (noget digtagtigt), som jeg læste højt. Det var skægt. Jeg vandt ikke (langt fra!) men vil helt bestemt prøve igen.

Jeg var derinde med nogle veninder. Første gang jeg så poetry slam var på valentines dag i år i Det kgl. teater. Derefter så jeg CopenOpen i februar, og nu var jeg så selv på (og så selvfølgelig de andre) her i marts.
I går var årets danmarksmester i poetryslam, der vandt. Hun var også virkelig god.

Hvis du ikke har oplevet poetry slam, så synes jeg du skal tage forbi Huset en dag!

2 kommentarer:

  1. Hvor fedt! At slamme er noget af det bedste! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg skal helt sikkert prøve igen:)

      Slet