søndag den 27. april 2014

Anmeldelser af Ask Konge Taber

Omslag: Stoltze
Der er kommet nogle skønne anmeldelser af Ask Konge Taber, som mit forlag har samlet på deres hjemmeside. Jeg bliver altid så glad, når medierne omtaler mine bøger, så jeg vil gerne dele dem med jer:

"Ask Konge Taber er en traditionel ungdomsroman efter opskriften: Unge i problemer og med vrængende livsattitude skal en del igennem, inden det ender godt. Og den opskrift er der absolut intet i vejen med. Ikke når man udfylder den som i Ask Konge Taber."
- Mette Bechmann Westergaard, Folkeskolen.dk 

»Jeg synes så helt klart mange af de andre bøger i den klassiske ungdomsromans genre med ungdomsproblemer kunne lære noget af den her bog. Camilla Wandahl har formået at finde teenageren og dybden. Kanon bog!«
***** - Skrivepulten, blog 

»Sproget er flydende og naturligt og giver en følelse af realisme i historien … God bog om at være ung og om at finde sig selv og de andre.«
- Pia Petersen, Lektør

»For et par år siden var min ældste søn på efterskole, og selv om jeg kom til familiedage og teaterforestillinger og så ham hver fjerde weekend, er der meget af det år, der er "hemmeligt" for mig. Det er naturligt, for i den alder begynder ungdomslivet, hvor man skal finde sig selv midt i de første fester og den store forelskelse. Sådan er det også for hovedpersonerne, Ask og Liv, i Camilla Wandahls skønne bog "Ask Konge Taber".«
- Charlotte Højlund, Ude&Hjemme 


»hvis man har lyst til at læse en god realistisk ungdomsroman, der ikke tager for lang tid at læse, så kan jeg i hvert fald varmt anbefale Ask Konge Taber!«
****** - Saynab, Boggnasker.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar