mandag den 22. september 2014

Læserne om Som en tikken under huden

Jeg havde jo Som en tikken under huden ude til et par testlæsere, og her er en håndfuld af deres kommentarer, som jeg har fået lov at bringe på bloggen:

”Jeg er helt vild med den. Den gør nærmest fysisk ondt at læse, fordi hendes smerte og længsel står så tydeligt for mig og er så genkendelig. ”
Camilla, 22 år

”Jeg ville klart anbefale denne bog til teenagere fra 15 år og op.
Den beskriver meget realistisk om livet som teenager i dag, og den er let at relatere til.
Bogen er skrevet i et rigtig fint sprog, der gør bogen levende og giver en rigtig god læseoplevelse. En klart anbefalelsesværdig bog.”
Emilie, 15 år

”Som en tikken under huden er en spændende ungdomsroman, med en psykologisk vinkel på det at være ung. Den fortæller meget om alt det de unge i dag går at kæmper med, både forældre, skole, søskende og alt det der med kærlighed og forelskelse. Allerede fra det første kapitel er man revet med, og jeg kunne ikke give slip på den før jeg var færdig, og selv der sad jeg med den i hånden og tænkte "Gud hvor er det sandt". Hvis man kan lide "Hunger games", og alt trekantsdramaet trilogien indeholder, så kan jeg garantere at "Som en tikken under huden" er et must have.”

Maria, 17 år

Ingen kommentarer:

Send en kommentar