fredag den 27. maj 2016

Hjerte i vente bliver genudgivet!

Omslag: Nete Banke, 2009
Hjerte i vente bliver udgivet i en ny, lækker udgave til efteråret! Den er ved at få ny forside, og jeg glæder mig SÅ meget til at vise jer den.

Der skal små anmelder-citater på forsiden, så derfor har jeg lavet en samling af alle de anmeldelser bogen har fået. Og jeg blev helt rørt over, hvor mange gode anmeldelser den faktisk har fået.

Her er et udpluk!

****”Der er en befriende tendens til at unge kvinder flænser stykker af virkeligheden og serverer dem råt for unge læsere (…) Nu gør Camilla Wandahl (f. 1986) det så i sin debut ”Hjerte i vente”, en historie så autentisk, at den virker selvoplevet.”
Kari Sønsthagen, Berlingske Tidende

”Historien rammer hjertet. Ja, den gør!”
Steffen Larsen, Politiken

”Denne bog er en debutroman skrevet af en kun 22-årig forfatter med et stort talent og megen indsigt. Det er en alvorlig lille historie om, hvordan et barns sygdom påvirker hele familien.”
Kirsten Aggerholm, Børn og Bøger

”Jeg kan godt lide denne roman. Den har en vedkommende historie både omkring det psykologiske aspekt af, hvordan sygdom påvirker de nærmeste og en sød kærlighedshistorie, og det hele er fortalt overbevisende og sprogligt godt med en sympatisk og troværdig hovedperson.”
Elisabeth Bennetsen, lektør

”Historien rørte mig så voldsomt, at jeg varmt vil anbefale den til alle – også selvom det ER en ungdomsbog”

***** ”Trænger du til en tudetur så læs Hjerte i vente”
Palles Gavebod

”Alt i alt synes jeg det er en fantastisk bog, og den rørte mig på mange måder. Jeg vil varmt anbefale man læser den, uanset alder.”
Albertslund Posten

”Hjerte i vente er i bund og grund en storslået roman, med nogle twists.”
Aniston.dk

”Hjerte i vente er en velskrevet roman, der elegant spiller på mange strenge i følelsesregistret hvilket vil få hjerterne til at klapre hos teenagepigerne. Sproget er nutidigt, og romanen balancerer flot med alvor, der aldrig bliver søgt, og snapshots af det flyvske teenageliv med forelskelse, hvilket tilsammen giver en vedkommende og frisk historie om kærligheden, livet og alt det der. Hjerte i vente har både dybde og autencitet og stiller sig på række med andre gode nyere danske ungdomsbøger som f.eks. Kære Dødsbog.”
Fortællingen.dk

”Gribende fortælling, hvor det er umuligt ikke at fælde en tåre til sidst.”

-Tudebøger, et biblioteks-inspirations-hæfte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar